tiistai 25. syyskuuta 2012

tuo mulle lämpöö. vie mut aurinkoon. valmiina lähtöön. ota mua kädestä.

juu eli laittelen nyt pari kuvaa kesälomalta ja alle selityksiä mitä niis tapahtuu jne :) tulee vähä myöhäs mut ollu aika kiireistä nyt ku kouluki alko jnejne.

oltiin Auroralla kerran tossa yötä Sannin, Auroran, Mimmin ja Iinan kaa

sit tossa viime viikonloppuna vieteltiin Ninan 16v. synttäreitä

Sääksi 3, eli se ripari missä olin isosena ! oli muute ihan sairaan kuva porukka ja ollaan nytki tehti aika paljo kaikkee kivaa monien pikkusten ja isosten kaa :)

Linnanmäki, ei siit varmaa enempää kerrottavaa.

Silverbacks 2012, oli kiva ku kerranki oli kaikki paikalla treeneissä paitsi ehkä 2 ! mun motivaatio alko taas tulee takasin !!

Aada ja Pinja tuli viettää meiän kaa päivää :)

Lauran ja Vilman huippu ideoita: paahtaa leipää ja safkaa mun huomeessa keskellä yötä :D

juhannus ja suoreloitten kesäasunto: voiko ihanampaa olla ?! aivan loistavassa porukassa vieteltiin juhannus aikalailla samalla mallilla ku muinaki vuosina :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti