keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Veera Aurora Lyytikäinen

joo elieli lupasin Veeralle tehä siitä postauksen (wohoo hyvät ideat kehiin). Jajaja en oikee tiiä mitä kirjotella mut laittelen kuvia vähän ja selittelen sit jotain mitä itte keksin :D



Veera on syntynyt 10.3.1995. Asuu Helsingissä. Kulkee skootterilla. Skootterin merkistä ei ole tietoa.


Veeran pyynnöstä :

NUKAHTAISIT SÄNKYYNI
[x] Antaisin nukkua
[/] Herättäisin
[/] Piirtäisin naamaasi
[] Kaataisin vettä päällesi
[] Katsoisin kännykkäsi viestit

SUUTELISIT MUA

[] Pyörtyisin
[] Löisin
[] Suuttuisin
[x] Nauraisin
[] Lähtisin pois sanomatta mitään
[x] Yllättyisin

PYYTÄISIT ULOS
[x] Suostuisin
[] Punastuisin
[] Menisin paniikkiin
[] Katsoisin sinua tyhmän näköisenä
[] Vastaisin kielteisesti

SINÄ

[x]Olet söpö
[x]Voisin olla kanssasi joku päivä
[x]Olet komea/kaunis
[]Olet ruma
[x]Olen nähnyt sinut
[x]Olen jutellut sinulle
[x]Olen halannut sinua
[]Olen ostanut sinulle jotain
[x]Olet ystäväni
[x]kopsaa seinällesi niin voit vastata minulle






 Veera on siis mun kaa samassa jengissä (Silverbackseissä). Veera tuli meille HAC Enchantedista. Kieltämättä ihana tyttönen näin hienosti sanottuna ;)

 





Veera on iloinen ja hyvällä huumorintajulla varustettu 16-vuotias tyttö. Jutut ei kyllä koskaa lopu ja nauraa saa maha kipeenä. Haha en oikee nyt osaa kirjottaa mitää joten adios, täs tämmöne tällä kertaa :D

-nelli

3 kommenttia: